2 Replies Latest reply on Mar 26, 2015 12:31 PM by Anonymous

    Following my recent blog post on dealing with resistance to change - please

    Anonymous

      I've just published the 6th blog post in the change management series this quarter: Dealing with Resistance to Change and would love to hear your thoughts.

       

      Please use this discussion forum.

       

      Thanks,

      Kim

        • Re: Following my recent blog post on dealing with resistance to change - please
          Anonymous

          Another great blog with some interesting points.  I don't have any academic studies on it I've learned from hard knocks that resistance to change must be an evolutionary defense mechanism because I've seen it triggered in people I never thought would be opposed.  Anyway, I think you could likely write a psychology masters thesis on the issue (and it's likely been done many times over):

           

          But I wanted to add two other reasons I've had that caused overt and covert resistance:

           

          - Too much change.  Perhaps they are overwhelmed and feeling pressured and more change is simply not possible to handle.

           

          - Political games.  Manager jockeying to make someone look bad, for example.

           

           

          The first has been an interesting issue for Google Apps and SaaS.  There are so many changes we effectively wear away on the users where they have to give up.

           

          Office politics, well, aren't they always fun?

           

          Regards,

          KAM

          • Re: Following my recent blog post on dealing with resistance to change - please
            Anonymous

            Так, стрес і справді головний чинник первісного спротиву.

            Можливо буде корисно навести одну маленьку з концепцій виникнення професійного стресу: він прямо пропорційний до рівня відповідальності за результат праці і обернено пропорційний до рівня впливу на процес його виконання. - керуючись цією матрицею можна прописати простий скрипт відповідності між чинниками стресу та їх усунення за допомогою використання пропонованого протоколу операцій для кожної з посад підприємства. Це краще робити завуальовано - на конкретних прикладах загального плану/конкретного типу, але дуже простих, щоб студенти мали змогу самостійно провести аналогію між своїми функціями у компанії та прикладом - це збільшить особистісну цінність висновку та буде стимулювати до активної роботи на подальших етапах навчання - фактично для зменшення рівня власної тривожності.

            Мені здається що формування експертних позицій у учнів ще на початку навчання також буде корисним - дасть можливість розподілити увагу і не так боятися загальної кількості змін, тому що звузить зону персональної відповідальності за "загальне знання всього" і посилить зв’язки між працівниками вже на рівні експертної взаємодії. Тоді подальша спеціалізація буде шляхом зменшення стресу.

            Кевін писав про "політичні ігри"... що ж, у цю гру можна грати удвох - ролі в колективі досить "прозорі" для стороннього фахівця і я не вважаю за недоречне технічне підсилення на початку навчання ролі конкурентних до неформального лідера групи співробітників - вони багато зроблять щоб утриматися у більш комфортній позиції. Тільки треба не забути з середини курсу відновити/признати позицію неформальних лідерів - . )